O experienta unica

Ieri si azi am simtit din plin ceea ce inseamna o atitudine orientata catre client. Da, chiar am gasit o firma in Romania ai carei angajati isi trateaza clientii foarte prietenos si respectandu-le timpul. E vorba despre Noumax, unul dintre dealerii Apple in Romania.

Desi se spune ca un Mac nu are probleme – si al meu nu a avut nici o problema de cand l-am luat, spre deosebire de precedentele laptopuri cu Windows, care “crapau” periodic – i s-a intamplat si lui (Mac-ului) sa “inghete”. L-am luat sub brat si am mers la Noumax. Asta dupa ce in prelabil mi s-a spus la telefon, pe un ton foarte prietenos ca pot oricand sa vin la ei si il testeaza. Si chiar asta au facut. Pana au completat fisa de intrare in service, terminasera jumatate din teste.

Uimirea (pozitiva) si sentimentul de multumire au crescut si mai mult cand am fost sunat de cateva ori sa mi se spuna care e situatia, sa fiu intrebat depsre pasii urmatori si sa fiu anuntat ca, desi am parola pe contul meu, mi s-a reinstalat totul pastrandu-se identitatea actuala, fara alterarea parolei. Practic, in nici 24 de ore a fost testat, i s-a inlocuit hard-disk-ul si mi s-a returnat asa cum l-am luat.

Sa ne intelegem: din secunda in care l-am deschis am putut sa lucrez pe el din nou, fara sa mai fac nimic. De cate ori vi s-a intamplat asa ceva? La mine e prima data. In trecut, de cate ori mi se intorcea laptopul din service (cel putin o data pe trimestru), mai pierdeam o zi pana refaceam contul de e-mail, rescriam parole si refaceam setari.

Din punctul meu de vedere nu am de spus decat: Apple & Noumax – jos palaria. Voi reveni ori de cate ori e cazul la oamenii respectivi. Iar despre Apple, mi se confirma din nou ca: Mac rules!

Rares Manolescu
ro_RO